Subject: Otsus toimeaine bosentaan 125 mg õhukese polümeerikattega tablettide turustamiseks
From: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 17:17:55 +0200

Tere

Edastan Ravimiameti otsuse toimeaine bosentaan 125 mg õhukese 
polümeerikattega tablettide turustamiseks.

NB! Otsus müügiloata ravimi turustamiseks ei garanteeri ravimi hüvitamist 
Tervisekassa poolt. Tervisekassa saab kaaluda koduseks kasutamiseks mõeldud 
tõenduspõhiste müügiloata ravimite erandkorras hüvitamist, kui turul 
puuduvad sobivad alternatiivid ning ravimi hüvitamisest tekkiv eelarvemõju 
on aktsepteeritav. Tervisekassa erandkorras hüvitamise otsus saab sõltuvalt 
ravimivajaduse suurusest olla kõigile ravivajajatele korraga (st ilma 
patsiendi ja raviarsti taotluseta) või patsiendipõhine (st vajalik on nii 
raviarsti kui ka patsiendi taotlus). Täpsema info saamiseks on võimalik 
pöörduda aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .

Heade soovidega

Keiu Põderson

Ravimiamet

Järelevalveosakond

spetsialist

Tel 737 4140

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information.  If you are not the intended recipient, please 
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently 
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this 
information by a third person without permission is prohibited and may be 
illegal.